Dilekaydin ilk 6 saat kaldırmıyorlar, o sırada serum bitiyor, sonda çıkarılıyor, zaten üstünüzde önlük oluyor. Ben ilk önce gecelik ve kalın polar sabahlık giymiştim, hemşireler çıkarttırdılar, şimdi oda iyi ama birdahaki kalkışın koridora olacak ve esen yerler var baş boyun ağrın tutar sezaryeni unutursun dediler hemen pijama giydim ve çokta rahat ettim, dikiş yerine filan gelmedi