gizeymckr Ben de kullandım canım. Renkli ultrason da sol besin damarında çentiklenme görüldü bundan dolayı vermişti. Şu an 32+5 doktorum tam 32. Haftaya girince kesti ilacı devam edemeyiz daha fazla dedi ama mutlaka kullan ben bi yan etki yaşamadım herşey çok güzel ilerledi bebeğimin kilosu falan da gayet güzel çok şükür ☺️