Kızlar 37 haftalığım kaç gündür sancım geliyordu dün doktora gittim 20 dk da 5 dk arayla sancım geliyor doktor erken Doğum diyip akciğer geliştirici iğne vurdu iki tane ondan sonra bugün gene gittim gene sancım çıktı aynı şekil doktor Doğum kanalına girmiş sadece sancılar Rahmi açmaya yeterli değil dedi ama en geç 1 haftaya gelir dedi sizce dediği gibi doğumum yakın mı ?