Zeyk 12 cm çikolata kisti ile hamile kaldım kendi kendime hemde amrliyst olmadım . Tüp bebek yap laparoskopi ol diyen doktorlara inat bende kendi kendime tam 3 deda gebe kaldım gerçi 2 si talihsizlikle sonuçlandı ama şua 12 haftalık hamileyim kistin gebeliğinize bir zararı yok zaten doktorlar bu lanet kist için tek tedavi yönteminin hamile kalmak olduğunu söylüyor benim kistim 5 cm düşmüş geçen öğrendim küçülmüş