fjolla arkadaslar 6 haftalik hamileyim ama kapsem ...kapsesliktan bel agrisi ceken var mi cunku benim sag taraf belim sidelti agriyo ve sebebi kabzilik cunku ne zaman tualete cikamiyosam boyle oluyo yardimici olurmusunuz lutfennn
akovalardan fjolla Merhaba bende kabızlık çekiyordum 7.haftamdayim ara sıra hala var.yedigin yiyeceklere dikkat et doktoruna danis neler Yemen gerektiğini söyler sana bolca şu tüket.bende de bel ağrısı oluyor bolca dinlen
Hale17 Bol kayısı ve bol sıvı tuketımı yapın. Sabah kalktığınızda ac karna bır bakdak ılık su tuketın mutlaka.