Serpil_27 Canım bazen ben kendim yapıyorum bazen eşim yapıyor . Eşim evde olmadığında bacaktan yapıyorum kaba ete vur bacağında et nerdeyse oraya vur damara denk getirme ama morarır. Yada göbeğinden vur oda aynı şekilde etli yerine vur damara denk getirme . Eşinde kolundan yapsın yapabilirse. Bende de yanma oluyor ben ilk günden beri vurduruyorum :)