Arkadaslar merhaba. 36+6 yim. Ancak 2 haftadir 3-4kere karnimin sa tarafinda bicak saplanmis gibi agri oluyor bes dakika belki biraz fazla devam edip kesiliyor. Gecen nst de sanci cikmadi doktora sordum. Bir sorun gorunmuyor dedi. Az once yine oldu öluyorum sandim. Sanci gibi bir agri. Yasayan oldu mu bõyle bir seyi?