Hivron Mrb kızlar aranızda Progestanı vajinal yolla kullananınız var mı. Ben bir haftadır bu yönteme geçtim adet sancısı gibi sancı yapıyor . Yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürler...
Haticekckylmz Hivron yani bnde kullandim fakat hic agri sizi olmadi tahriste olmadi vucuda gore degisim gosteriyo sanirim. Benim sadece ilaci aldiktan belli bir sure sonra kapsulu olmasi lazim geri akiyordu
Fkg 4 aydır vajinal olarak kullanıyom bende sizinki gb bir agrı yapmadı ama uzun zaman kullanmaktan sanırım biraz tahriş oldum ondan dolayı ilaç kullandıktan bir süre sonra yanma oluyor.
YcelMlayimYldrm Hivron evet ama çok olmuyor sancim. Çünkü ağızdan alınca daha kötü oluyorum ben bir kez aldım bi daha almaya cesaret edemedim başım döndü ağzım yüzüm uyustu. Tabi herkeste aynı olmaz
Hivron YcelMlayimYldrm anladım tabi haklısın. Rabbim şifa versin inş cümlemize. Bebişlerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin