Svdaa 24+3 olduk, memnuniyet açısından pek sıkıntım yok canım ama sabit oturamıyorum uzun süre uzanamıyorum her yerim ağrıyor dediğin gibi, nefes almakta zorlanıyorum 5 -10 dk yürüsem fenalaşıyorum 🤷🏻♀️ Bu haftalarda bunlar için erken sanırım ama ben 1 aydır falan böyleyim