HappyMom 10 gün atlatamadım nerdeyse. Nefes alamamak, öksürük çok kötüydü. Hiç böyle hasta olmamıştım hayatımda. Bol ballı limonlu karabiberli sıcak sular içtim pekmez içtim gece burnuma hep tuzlu su çektim. Şükür iyiyim şuan. Ama uzun süre atlatılmıyor bağışıklık düşüyor. Bebeğimin hareketleri bile azalmıştı ben iyileşince o bile kendine geldi😊🙏