Makbus ben gittim hamileliğimin başlarında ama memnun kalmadım degistirdim medikalde Gökben hanımda doğum yaptım memnundum eda hanımdan hiçbir arkadaşım memnun kalmadı sezeryan yanlısı diye düşünüyorum giden 3 arkadaşımda ne hikmetse normal doğuma uygun değildi ve sezeryanindan memnun kalmadılar birinin dikişleri iltihap kaptı diğerinin kanaması çok uzun sürdü diğerinde sezeryan tarihini ileri bı tarihe vermişti ama o kadar zorlaniyoduki artık hemen olsun diye gitti meğerse tatile gitmiş bir hafta ondan ertelemis Akif sanlida sezeryan olmuştu ve çok memnun kalmıştı fakat Akif sanlininda muayenelerinden kimse memnun değil