Arkadaşlar ben ankarada bir çok doktora gittim özel olarak ama bana memnuniyet sorarsanız tek bir doktor tavsiye ederim oda bahar şentürk 2 kez ameliyat dediler başka gittim doktorlar ama bahar hoca hayır ameliyata gerek yok dedi ve beni samimiyetiyle cana yakinliyla kendine inandırdı iyiki de diğer doktorlara inanıp ameliyata girmemişim ve karşıma bu doktoru çıkarmış özel hastane buda ameliyat der diye gittim ama bana hayır gerek yok dedi ve benim melegimin mucizesi oldu ve şuan 5 aylık hamileyim iyiki tanımışım dedim bir doktor herkeze gözü kapalı tavsiye ederim