Fatma8988 Simba e nabız dan baktıysan göremezsin canım. Sonuc 2 sayfa e nabızda sadece değer yazar. Doktorun görür ayrıntıyı sana cıktı verir sayfaları. Takma kafana zaten %100 değil.