Merhaba 14subatta regl olmustum programa göre 5.hafta 1.gundeyim fakat dun doktor keseyi göremedi ve gec ovulasyon oldugunu dusundu. 10gun snra yeniden bakacak. Alttan muayenede ise herhangi bir negatif durum olmadığını rahim duvarının gebelikte oluşan kalınlıkta oldugunu soyledi.
Benzer durumu yaşayan arkadaşlarımın sonraki süreçleri nasıldı?
Tesekkurler