melekaltnds Merhaba ben 37. Haftamdayım çevremde doğum yapan herkes göğüs ucu kremine şimdiden başla diyorlar. Doktorun önerisiyle aldım bugün başlayan var mı ?😊
NeslisahGamze Ben de 37 haftalık hamileyim 2 günde bir sürüyorum bir haftadır başladım benek yağıda sürüyorum her duştan sonra
Djmommy NeslisahGamze peki sıvı geldi mi göğsünüzden. Benım 34. Haftam suan sıvı geliyo ve ağrım var acaba bende mi baslasam
NeslisahGamze Djmommy hayır herhangi bir sıvı gelmedi, ağrım yada sızlamamda yok, ben yumuşasın diye sürüyorum ön hazırlık bebeğe yara oluyormuş çünkü
ezgicsn Gebelik okulunda bize ayva çekirdeği ile ılık suyu karıştırıp krem yapıyorsun onu önerdiler ondan yapacağım 36+4 üm bende hala başlamadım 🙈
Ilknrshnn Her krem oluyor mu acaba bende baslamayi düşünüyorum 37.haftamdayım gogus icin kremlerim var onlardan sursem