Cancancan Kızlar mardinde detaylı ultrason için doktor Adem Özden’e giden oldu mu memnun kaldınız mı ücret ne kadar ödediniz 😊😊
AHFKASAP Cancancan Ben Kızıltepe de oturuyorum ama Diyarbakır Memorial Hastanesinde detaylı ultrasona girmiştim 125 tl ödedik. Çok ilgiliydi gittiğim doktor memnun kaldım. Ama Adem Özdeni bilmiyorum muhtemelen baya pahalıdır özel muayenehane olduğu için 🤷♀️
HulyaDoanYildiz Nerde çalışıyor bu doktor ben mardinpark ta Mehmet Çetin e bi de cihanpol de Bülent kurkut a gidiyorum gayet memnunum
Cancancan AHFKASAP 300 tl vereceğiz canım bi kere de kontrol için çağıracaklarmış inşallah iyidir ben şahin beye gidiyorum da o önerdi mardinin en iyisidir bu konuda dedi
fgmkus Bende Diyarbakırda girdim hatta arkadaş Mardin'de çok imkan olmadığı için oda buraya gelmişti Memorial da oldu o da , Burhan bey doktorum da ama ücret 125 değil de 200 tl tavsiye ederim Doktor ve ilgi açısından