rumeysakara12 hamımlar 28+4 haftadayız bebiş cok hareketli bir bebk değil ama çok kasılıyor gün de kaç kez bir tarafa toplanıyor biraz elimle masaj yapınca iniyor tekrar bunun sık olmasında bir sakınca var mıdır
spiker_anne rumeysakara12 benimde 28+4 bende de cok kasilma ve bel ağrısı oluyor zaman zaman yalanci doğum sancisi giriyor, benim iç karnim çok dar o yuzden bebek hareket ederken zorlaniyor ondan da kasılıyor
rumeysakara12 spiker_anne benim ayıma göre karnım çok abartı yok iç karnım geniş o yüzden çok hareketlerini hissetmiyorum heralde canım senin bebek hangi tarafa toplanıyor bir taraflı şiş gbi oluyor mu