Arslan04 İyi günler güzel anneler. Hastahane çantasında neler olur. Ve ilk zamanlarda lazım olan eşyalar nelerdir bebek ve benim için. Bi turlu kafamda toparlaymadım. Yardımcı olur musunuz?🙏🏻
Simgeeee Arslan04 10lu hastane cıkısı, 5li hastane cıkısı, 2 tane zıbın, 2eldiven,2corap, 1 tane alt üst takım, 20 adet bez, pişik kremi, kendime havlu, depend, orkid, 2 tane pijama takımı, ek çorap ve bi kac tane iç çamasırı Ben böyle hazırladım canım.
Ozgesn Arslan04 ilk doğumdan tecrübemle yazayım fikir olsun . 1 adet 10 lu hastene çıkışı 5 tane cırcıtlı badi 3 adet alt üst takım 10-15 adet bez alt temizleme pamuğu yada ıslak mendil emzik-emzik kabı 2 adet penye battaniye birini kalın da koyabilirsiniz mevsime göre pişik kremi biberon da koymuştum ama lazım olmadı 3 adet ağız mendili 2 adet müslin örtü 1 adet kundak ve sarı tülbent tarzı bsey sarılık olmasın diye ört derler annemler 😊 sapka -çorap-eldiven Anne için ; emzirme südyeni 2 adet emzirme atleti koymuştum ama lazım olmamıştı lohusa takımı ben gecelik koymamıstım normal pijama ve sabahlık şeklinde almıştım 1 takım ekstra pijama corap depent normal ped göğüs ucu kremi havlu el ve yüz için 2 adet 1 büyük havlu tsört ve tayt koymuştum bide ince hırka aklıma bunlar geldi şimdilik hatırladığım kadarıyla bunlar yeterli olmustu eksiklik cekmedim 23+1 ikinci bebeğimi bekliyorum Mayıs 7-10 arası yine böyle yaparım diye düşünüyorum 🥰🥰
Arslan04 Ozgesn benimde 3 Mayıs doğumum. Teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için ilk bebeğim benimde.