Selam kızlar, etrafmdaki arkşdşlarm dgumdan snra bebek yıkanmıo çok iyi hastane çıkışı vermene gerek yok diolar, leke oluo hep hemde ıslak oluo odana çıkınca dha iyisni güzelini giydirirsim diolar. Siz ne düşünüyorsunuz kızlar, fikirlerinizi istiyorum