Kızlar merhabalar son 2 gün kaldı doğumuma. Dört haftadır her gün sancım olurdu nst'de de cıkıyordu ama yükselmesi gerekirmiş doğumu başlatmak için. İki gündür kesildi tamamen sancım 🙄 sadece arada bir alttan baskı hissediyorum. Önceki gün açıklık muayenesi oldum sadece bir cm açılmam vardı. Açılmanın artması için ne yapabilirim?