Gencdijle Arkadaşlar selam, çok abartmamak kaydıyla çikolata, lokum, cips gibi abur cuburlar yiyorum siz de durumlar nasıl :/
_9297_ Gencdijle tatliyla aram yok ama tabi arada canım istedikçe ağzımın tadı değişsin diye çikolata yiyorum cipside çok abartmadan arada çok nadir yiyorum canm
iremss Gencdijle kontrolü kaybetmedikçe sorun olmuyor, başından beri az az her şeyi tüketiyorum toplamda da 7 kg aldım kontrol sizde 🌸🌸🌸🌸