G-D27 Kızlar çay seven birisi olarak soruyorum sizlere.. 20 haftalık gebeyim. Geceleri sanki çarpıntı oluyor kahve tüketmiyorum tek içtiğim çay ondan şüphelendim sizde de oluyor mu?
Gamm G-D27 Herşey sınırında olursa iyi canım. Bana ilk hamşle kaldığımda demişlerdi kendi kendinin doktoru olucaksın diye ne iyi gelir ne dokunuyo neyi az Yemen gerek neyi çok kendine göre ayarlamaya çalış Çünkğ herkeste farklı etki ediyo. Ben mesela ekşi şeyler hiç yiyemedim uzun süre aşırı dokundu mideme ama yiyen büssğrü kişi var 🤷🏻♀️
04052016mh G-D27 çay mi bilmiyorum ama ben vitamin ve kan ilacı kullanmaya başladım bana yan etki yaptı çarpıntı kalbim hızlı atıyordu falan bıraktım aile hekimi doktorun başka çeşidini yazsın o kullandığından olabilir dedi
_HB_ G-D27 çay çarpıntı cok yapıyo. Bende çay delisiyim ama artık azalttım hafta içi birgün 3 çaybatdağı, haftasonlarıda günde 3 çay bardağı içiyorum. Azaltınca çarpıntı bitti resmen. Kansızlıkta cok çarpıntı yapıyo, kan hapımıda gunde 2 yaptık
Misssimsek G-D27 ben tiksindim caydan. Sabahları 1 bardak anca içiyorum bitmiyor bile kahvaltıda. Çok ve demli içme 1 2 bardak açık ic sen bişey olmaz ama çarpıntı yapıyorsa dikkat et
Nltka Bende normalde severim çayı hamilelikle daha da arttı ama aşşşşırı açık içiyorum onun çay olduğunu bilmem yeterli bir damla dem yeter diyorum hep . Demir vitamini sorunu yaşıyorum çünkü Demir’in emilimini azaltıyormuş çay . O yüzden çok açık için
Efesevim Bende aynı şekilde çay içmeden duramıyorum hamilelikten öncede severdim ama şimdi resmen aşeriyorum acaba bebeğimin kilo almasına engelmi merak ediyorum bilgisi olan varsa yazsın nolur açık içiyorum bu arada