Bebekler içinde bulunduğu amniyon sıvısı hareket ettiğinde uyur yani biz gün içinde hareketli oldugumuz için bebekler de uyuyor oluyor Hün içinde genelde, geceleri uyuduğunuzda oynuyordur emin olun uykunuz ağırsa hissetmiyor olabilirsniz, benim kızım olacak şuan 21 haftadayım 4-5 haftadır ne zaman akşam olup koltuğa uzansam başlıyor oynamaya sabaha kadar oynar durur, endişe etmeyin sırt üstü uzanmayı deneyin, her bebek aynı harekette olmayabilir korkulacak bir durum yok bence sevgiler