Gizem_37
Gelişim geriliği olarak bilmiyorum canım ama bizim bebiş de günğne göre biraz zayıf 3-4 gün geride çıktı doktorum gayet iyi dedi ama ben de kilo aldırmaya çalışıcam. Buradaki arkadaşlar bana nesquik, süt, yoğurt , yumurta, ceviz, muz ,pekmez falan önerdiler. İnşallah işe yarar bunlar