Gmzky Ikili tarama sonucum 1-318 cikti. doktor 1% down riski var ama ultrasonda ensesi burnu herseyi normal dedi. ama icime bir korku girdi :( bu sonuclar nasil kimlerde nasil cikti
Damla123- Gmzky canım dua et benim de üçlü teste risk çıktı buraya yazdım ama risk olanlar genelde sıkıntı çıkmamış telaş etme hayırlısını dile kalbini karartma
Loresima3 Gmzky canım içini ferah tut. Bu kan sonuçları hep böyle anneyi korkutuyor. Ultrasonda iyi çıkmış, sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah
Yaman Ben 2,5-3 mm den sonrası riskli diye biliyorum. Bende yeni aldım sonucumu 1.4 cıktı doktorum güzel sıkıntı yok dedi