Arzuefee bende 28+3 deyim .normalde beni sarsıyordu hareketleriyle , 2 gündür aynı şekilde bende çok az hissettim.Sanırım stres yapmamak lazım.bugün gayet rahat hissediyorum yine.25-30 en hareketli olduğu haftalarmış. Daha sonra alanı daraldıkça hareketleri azalıyormuş.