Nml06 tamam yanılma olabilir ona bişey demiyorum ama doktorlar 16 netlik verir diyor siz 20 diyosunuz ve ona bakarsak benim arkadaşıma doğuma kadr kız deyip doğumdan sonra oglunun olduğunu öğrendi herkesin dediğine bakacak olursak doğuma kadar sonuca bakmamamiz gerekiyor