Buse91 Kızlar var mı medilife hastanesine giden? Doğum ücretlerine ne kadar zam geldi yeni fiyatlar nedir biliyor musunuz?
Betttt Buse91 ben gidiyordum valla en son normal doğum 900 dü sezeryan 1800 falandı sanırım şimdi ki fiyatını bilmiyorum. Ağustos’taki fiyat bu
Emineyavuz_53 Buse91 Buse91 ben gidiyorum canım Selda hanıma 38. Haftadayım yarın gebe okulu var gitmişken güncel fiyatları sorarım .. 1250 ye 2000 di ama ocaktan önce
Buse91 Betttt doğum orda oldu sanırım memnun kaldınız mı? Ocaktan sonra zam gelicek dediler ama yeni fiyatlarla ilgili bilgi alamadım henüz gidemediğim için
Betttt Buse91 evet memnun kaldım. Hasta bakıcıları ebeler hemşireler hepsi cok güler yüzlü konuşkanlardı. Birde mahremiyete çok önem veriyorlar.
Mavidilek Ben gidiyorum hatta bilgi de aldık ama bu aralar çok unutkan olduğum için bende sayılar karıştı. Sezaryen 2300 gibi hatırlıyorum .
Betttt Burcu betül kazdala gidiyordum çokta memnundum. Geceleri de ali sunay var nöbetçi doktor ona da gidiyordum. Doğumum gece olduğu icin ali beyde doğum yaptım. İkiside mükemmel doktorlar
Mavidilek Betttt ben de acilde Ali hocaya gitmiştim sonrasında da onunla devam ediyorum. Bir sıkıntı çıkmazsa da inşallah onunla devam etmek isterim.
GulcanYvz Kızlar ne güzel ya Bağcılar medilife teki çalışanlar çok suratsız 😞evime yakın ama gitmiyorum oradaki doktorum başka hastaneye gitmiş artık hiç gitmiyorum
Buse91 GulcanYvz çok şaşırdım şuan cidden doğum yapmadım henüz ama doktorumdan asistanından falan çok memnunum ben. Memnun kalmadıysanız değiştirmek en güzeli zaten iyi yapmışsınız🙏
Betttt Mavidilek ya ben Ali beyden de çok memnundum. İlk çatı muaynemide o yapmıştı ve gram canım acımadı. Erkek doktordan utanırım diyordum ama adam o kadar işine odaklı ki. Doğumumu da o yaptırdı. Dikiş atarken çok sohbet etmek istedi ama benim birazcık canım acıdığından hadi hadi diyerek susturmaya çalıştım😂
Buse91 Emineyavuz_53 çok az kalmış sizin sağlıkla kucağınıza alın inşallah❣️ Bende burcu hanıma gidiyorum. Çok sevinirim süper olur ben bugün gittim ama fiyat sormayı unutmuşum🤦🏼♀️
Ozgeniss Kızlar bende beylikduzu medilife ile devam edicem doktor tercihimizide selda hanim dan yana yapacağım, gidenler memnun mu?
Emineyavuz_53 Ozgeniss gayet memnunum ama randevu 1 ay sonraya ancak bulabilirsin . Şimdiden aramanı tavsiye ederim . Sonra doğuma kadar bütün randevularını belirliyor