Benimde aynı şey oldu sağ tarafıma birden bire bıçak saplanır gibi bi ağrı girdi iki gün boyunca çok şiddetli yaşadım doğurcam sandım 34 haftalığım doktora gittim bebeklerimiz büyüdüğü için baskı yaparlarmış böbreklerimizde genişleme olurmuş bunun çaresi doğum dedi birde ameliyat ile tel takılabilir ama gerek yok çünkü hamilelikte olur böyle şeyler dedi tavsiye olarak ağrıyan tarafına değil öbür tarafa yat bebeğin o tarafa doğru kayınca baskı yapmazmış