Cgdmkycmn 5+1 haftalığız 21 yaşındayım ve tansiyonum hep yüksek çıkıyor 14-10 heyecan yapınca düşüyor 10-7 oluyor çok dengesiz böyle sorun yaşıyan varmı acaba ? Ne yapılmalı ?
M_agayeva Cgdmkycmn canim bəndə də hep yuksekti dr tuzu falan kəs dedi və tansiyonum artik çok normal
M_agayeva Cgdmkycmn canim tuz kilonada fazla aldiriyor bəndə aşırı tuzlu yerdim sırf o yüzdən 9 kilo aldım daha 22+haftaliğiz sağlığın için az da olsa tuzu kəs yada suyu fazla tuket
Cgdmkycmn M_agayeva su sıkıntım da var aynen hamile kalmadan önce günde 2 bardağı zor içerdim şimdi aklıma geldikçe içmeye çalışıyorum. 1 hafta falan agzıma niyeyse hep tuz tadı geliyordu galiba anlamadan tuzu fazla tüketiyorum
Nltka Düşük tansiyonu çok sallamıyorlarda yüksek tansiyon önemli sürekli dikkat etmen lazım acil doktorunla görüş
Cgdmkycmn Nltka aynen zaten doktor hemen dahileye randevu al çok önemli dedi. sonuçları p.tesi baktırcam