Merhaba güzel anneler 🥰
Ben Bayrampaşa kolona Dilek hanıma gidiyorum hamileliğimin başından beri şuan 31+2 günlük hamileyim
doktorum acaba sezeryan mı yoksa daha çok normal doğuma mı yatkın bilmiyorum konuyu açınca da daha zamanı var diyor aranız da hastası olan ya da doğum yapan varmı onunla ?