Minikkusum_ 16+6 günlük hamileyim karnımın alt kısımları da ağrılar oluyor ama şiddetli değil acaba rahim büyüdüğü için mi? Birde uyurken sol tarafamı yatılması gerekiyor ben bazen sag tarafa yatıyorum
Tugas Bende burda bekliyim 11 +0 haftaligim benimde normalde sürekli vardı 2 haftadır yoktu ama 3 gündür sürekli oluyor korkuyorum ister istemez bende