Yeliz1905 Ben 27 haftalığım hala iştahım açılmadı ama yerken en azından çok zorlanmıyorum ama dediğiniz gibi ilk 3-4 ay doğru düzgün bişey yiyemedim, bebeğim sağlıklı haftasına göre ve de hareketli baya ☺️ İçinizi ferah tutun siz yinede fırsat buldukça faydalı besinleri almaya çalışın az da olsa olur.