Meryyy20 Kızlar özellikle ilk doz kaçında yapılıyor ? Yada kaçına kadar yapılması gerekiyor ? Benim aile hekimim de olan hemşire işten ayrılmıştı çağıran olmadı beni.. şimdi 22 haftalık olduk hala olabiliyor muyum aşı ?
sryvzozgn Meryyy20 beni normalde 17. Haftamda çağırdılar doktoruma sordum 20. Haftanda gidersin dedi dün gittim oldum bugün 21 haftalık oldum siz bence arayıp bir sorun sağlık ocagini hemde doktorunuzu
Goz-deeee Bende yarın olacağım 20. haftada gel demişti sağlık ocagındaki hemşire ama kaçıncı haftaya kadar vurulunuyor bilmiyorum🤷🏻♀️
Meryyy20 Goz-deeee anladım bende arayıp gideyim bari 🤭 doktorum olmasan da olur demişti ama çevrem de ki hamile olan herkes yapıldığını söylüyor 🙄
Heyv Meryyy20 yapıldığında ağrımıyor da yayıldıkça ağırlık oluşuyor kolda. Abartılacak bir şey değil yani 😊