Tgcy Kimler ne durumda kimlerin ağrıları var benim ara ara adet olcakmışım gibi kasık ağrım ve bel ağrım var 🤔
1994ozg Tgcy 7 haftalık olduk eşimin evde olduğu günler sürekli geziyorum onun dışında koltuktan neredeyse kalkmıyorum bile ve hep uykum var 😅 arada az ağrım oluyo ve bel ağrım var genelde bulantılarımda hafif durumda ama iştahım 0
ozgei Tgcy kasık ağrısı bende de oluyor ve arada bulantı oluyor o da 4 gun once başladı 😶 kusma yok çok şükür, aşırı halsizim, aşırı gaz var ve akşamları 8-9 arası resmen bayılarak uyuyorum 😂
Tgcy Dilan-acr Deletedmom137 bende ara ara oluyor 6+4 tym şuan. Ne güzelvalla ben gezmeye korkuyorum çok şükür bendede bulantı falan olmadı henüz inşallah olmaz
Dilan-acr Bende yok şükür 7+5 iz ❤️ Hatta şehir dışına bile çıktık gezmelere 2 hafta evimizde değiliz 😀❤️ Ara ara bulantılar hariç bir problemimiz yok şükür 🙏🏽🙏🏽
selinn35 Bende tam 6 haftalık oldum ara ara bulantı oluyor o kadar simdilik baska birsey yok cok sükür 🙏🏻
Tgcy selinn35 benim bulantım yok kasık agrılarım var ama herkes normal diyor çok şükür bi sorun yok şuanda bundan başka 🙏🏻
Asilaymomm Kızlar bende bulantı kusma uyku hali halsizlik hepsi var ya Bır tek ben miyim bu haftada böyle olan. Yataktan kalkamaz oldum 6 haftalık oldum bugun
Nur444 Asilaymomm canım ben 15+3 haftalık oldum hala uykum halsizliğim devam ediyor yani ilk üç ayı doldurmuşta olsam geçmedi
Asilaymomm Kızlar bende bulantı kusma uyku hali halsizlik hepsi var ya Bır tek ben miyim bu haftada böyle olan. Yataktan kalkamaz oldum 6 haftalık oldum bugun
Tgcy 1994ozg benimde iştahım çok iyi sayılmaz salçalı yemekler falan biraz dokunur gibi oldu ama bnim kasık agrılarım korkutuyor sadece ama cok takmamak lzım sanırım🤔
1994ozg Tgcy eğer arada bi çok sancılı değilse takma ama sürekli oluyosa bence doktoruna bi danış aklında kalmasın
Asilaymomm Nur444 hadı ya ınsallah benım 3. Aya kadar biter canım valla ck korkuyorum gun boyu yatyrm uyanınca da sadce istifra ediyorum. Bebeğe bse olacak diye de cok korkuorm 😔😔 henuz cok yenı 😔
Tgcy 1994ozg yani arada oluyordu şuan son 3 gündür falan çok şükür öle kanamam falan yok 🙏🏻 Ama doktora 4 şubatta gitcem önümüzdeki hafta sağlık ocagından çağırdılar ora gidince sorcam olmadı
Asilaymomm Kbraasn ay cok sevndm bu msja 😄😄 nerde okusam ıyıyım bseyım yok diyorlar bende herlde anormllk var dedim. Su bile içemz oldum ☹️ senn kacıncı haftandsn Canım
Bsrlmnemr Bugün biraz bel ağrım başladı (bel ağrısından korkuyorum) midem de yanma var. Bulantı pek yok gibi ara ara Kasık ağrım oluyor iştahım yok ama bazende dünyaları yesem doymuyorum
Angel2 Asilaymomm bende 6+4 ne yesem mideme dokunuyor yanıyor mide bulantisi var yemek yerken yok ama az bisi yesem bile dokunuyor yanıyor mahfetti beni :(
Kbraasn Asilaymomm bugün tamam 6 haftalık olduk canım. Ben hiçbir şekilde dinç değilim. Sürekli uykum var, halım yok, yatıyorum. Mide bulantısı da 3 gündür sağolsun başladı.
Asilaymomm Angel2 canım aynısı benım durum işte prilam kullncm bu geceden sonra doktorumu aradım demın. Bakalm ınsallah işe yarar. Her gece ikişer tane almamı söyledi