Kızlar 36+1im bugün kontrole gittim ufak ufak sancılarım var 40-50lerde ama herhangi su yada Nişan gibi bı belirtim yok başı aşağıda ani ağrılarım oluyo sadece karnım çok sertleşiyor bebeğimin kilosu da 2830gr 47cm bı hafta önce 2760di 44cmdi az almış gibi sizlerin nasıl durumu bebeğin gelişimi?