nursenakaynak01 bugun tam 20 haftalık olduk doktor kontrolünden yeni geldim bebegimin sağlık durumu gayet yerinde benim sorum eşimle iliskiden sonra aşırı derece ağrım rahim ve kasiklarimda oluyor doktora soyledim ona ilac vermemiş nasıl gecirebilitim bu agriyi😏