zeynepcelikss Devlet değil aksine özeller hemen alalım teklifi sunuyorlar canım. 2li testte yüksek değer çıkarsa 3. Test için beklemeni söylüyorlar netlik payı %70 olduğu için. Ama allah korusun ufakta olsa bi risk bile varsa kendimi ona göre hazırlamak için yaptırmıştım ben ona göre bilinçlenirim diye. Şükür 2lide bir şey çıkmadı ama 20 haftada detaylı ultrasonda böbreklerinde bir büyüme artışı olduğunu öğrendim ama korkulacak bir şey olmadığını söyledi doktorun şu aşamada, özele kalsa amniyosentez sıvısı almayı hemen teklif ediyor bu durumda