Kizlar bende hicbirsey yok ama siddrtli baskı ve bel kasık agrım var 😔 1 haftadir var zaten bugun arti anlamadim 😔 simdide gezmeye geldik normal tuvalet vardi girdim afedersiniz suyummu geldi tuvalett mi var di kactimi anlamadim islaktı 😔😔 ne yapcam bilmiyorum bu arada 36+5 gunlugum