Kızlar iyi geceler öncelikle kandiliniz mübarek olsun. Ben 27+5 im geçen hafta şeker için tahlil felan yaptırdım iyi çıktı. Ama doktorum bı daha şu tarihte gel demedi. Bende günlük bilgi veriyor ya forumda onda okudum artık doktorunuzu 2 hafta da bir ziyaret edeceksiniz yazıyo. Siz kaç hafta da bı gidiyorsunuz.
Hiç bı sıkıntım yok bu arada..