Bende ayrıntılı ultrason da öğrendim plesenta nın önde olduğunu, 13 haftalıkken lekelenmem oldu progestan kullandım fitil olarak, lekelenme bitince kullanmayı bıraktım, ama ayrıntılı ultrason da doktorum plesenta previa parsiyel olduğunu söyledi, zaten doğum sezaryen olacak (gecen sene Ekim ayında 39 haftalık sezeryan doğum yaptım bebeğim aynı gün öldü cok fazla enfeksiyondan) sıkıntı yok dedi hiç bi riskinden bahsetmedi, nette okuduklarımdan cok moralim bozuldu kafama takıyorum, doktorum korkma bişe olmayacak sitesi yapma diyor ama elimde değil, şuan 31+2 haftalık hamileyim cumartesi günü gittim kontrole hala önde yukarı çıkmamış, yaa yine aynı şeyleri yaşarsam diye cok korkuyorum :(