Merhaba anneler. Şeker yüksekliğinden dolayı diyet yapıyorum ben 10 günde 4 kilo verdim fakat benimle birlikte bebeğiminde kilosunda düşüş olmuş. İlerlemesi gerekirken kilosunun düşmesine üzüldüm. Sonuçta ben kilo versem de bebeğim alıyordur diye düşünüyordum 🙄