Minnosum1 hani şeker hastaları kullanıyo ya böyle ölçüyü çevirip batırıyosun onun gibi bi iğne. O sana dicek kaç ml vuracağını şukdr gün vur dicek. Malesef o ay kalmadım ama yumurtamı büyütmesi çok iyiydi. Gayet güzel büyütüyo. Ve iğnenin etkisi bi kaç ay devam ediyo. Şuan hamileyim 5haftalık. İnşallahhh güzell haberler alırsın sen de