Semracolak Evet kızlar bende burda sürekli doğum hikayesi okuyup acaba bende dogururmuyum ne zaman olur diye diye bugün sukurler olsun doğum yaptım. 39+4haftaligim ve bugün normal kontrolüm vardı tabi öncesi arada adet sancısı gibi ağrım olurdu ama geçerdi o gecede öyle hafif karnım ağrıdı lavaboya gittim geldim bişey yok uyudum sabah 7 30 da uyandım adet sancısının biraz daha fazlası var tabi doktora da gidicez diye erken kalkmıştık kalktim evi topladım kahvaltı hazırladık kahvaltı yaptık ama arada şancı geliyor bana tabi hiç bişey almadık yanımıza normaldir bi gidelim doktor ne dicek diye geldik hastaneye sancim var dedim hemen ilk aldı beni muaneye 2 cm açıklık var dedi ultrasonda felan bakti yatisimi yaptı doktor eşim bizi odaya çıkarttı kendi eve eşyaları almaya gitti bu doğum bugün olacak dedik yanimda da görümcem var kimsede yok yabancı memletteyiz eşim annemi aramış felan annem hemen ilk otobüsle geliyor tabi biz 9 gibi geldik hastaneye 11 de yatışım yapıldı tekrar alttan baktı doktor 4 cm açılma var dedi ıyi bizde cabuk geçer bebek erken doğar diyoz ama şancı gelip gelip gidiyor bolca yürüdüm hareket yapmaya çalıştım neyse saatte bir iki saatte bir açılmaya bakıyorlar 6 oldu 7 oldu en son suyumu patlatmak icin beni catala aldi suyumu patlatti tabi biraz acili oldu akşam üstü acilman var şancı geldikçe ıkın bebeği aşağı ittir tabi annem yetişti 5 de öyle ben artık ölüyorum karnım patlayacak diyorum suni şancı taktılar ama acilmam olunca sanırım açmadılar doktor ha bire alttan bakıyor bebeği aşağı almaya çalışıyorlar son dakikalar artuk şancı geldikçe ikindim ve akşam 8 de seni alıyoruz dediler aldilar beni dogumhaneye catala gectim ıkın dedu 2 3 defa ikindim olmadı sonra hemşire karnıma bastı 2 kez ikinci de bebek doğdu ama sonrası beni mahvetti kesi yapmadı doktor doğum esnasında yırtılmam çok olmuş tabi başladı dikişe ama inanın öldüm öldüm dirildim doğum anım bile o kadar acılı olmadı uyuşturdu ama hem içten hem hem dıştan çok yırtılma olmuş bir saatten fazla kaldim dikişte doktor diktikce açılmış çok esnekmis öyle dedi hatta başka doğum mu olur diye asistanlar toplandı tekrar öyle ki sesim gitmiş iki ayrı doktor dikisimi yaptı(ama korkmayın sakın herkesin ki böyle olacak diye bişey yok) beni aldılar odama ve büyük buluşma kızımı aldim kucağıma çok şükür ikimiz de ıyiyiz şuan darısı tüm hamilelere rabbim hepinizin yardımcısı olsun😊uzun oldu affedin🙇♀️
Snamp Semracolak hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün inşallah ilk doğum mı ilk doğumda dikiş fazla atıyorlar ondan olabilir
Fatosyb Semracolak hadi hayırlı uğurlu olsun darısı bizlerin başına sen kuzuna kavusmussun Rabbim bize de nasip etsin inşallah 🤗
1994ozay Teşekkürler iyi dilekler için ve anını paylaştığın için devlette mi özelde mi Doğum yapanlar dansınız?
Gulsen55 Gözünüz aydın canım allah bi avazda kurtarmış seni, dikişlerin için üzüldüm ama bunada çok şükür 🙏🏻
Miniksehzadem Gözün aydın canım. Allah anlamı babalı buyutsun insallah. Sancılı olmuş biraz ama çok şükür ki ikinizde sagliklisiniz.
Semracolak Mahlikarumeysa uyuşturdular güya ama hepsini hissettim canlı canli diktiler valla hemde iki doktor geldi yapti
MervemitYldrm Allah analı babalı büyütsün inşallah rabbim tez zamanda toparlanmani nasip etsin hayırlı uğurlu olsun 🤗
Alinmavi Mahlikarumeysa hiç korkmayin cunku kesiyi yada dikisi hisseden anne sayisi yok denecek kadar azmis binde birdir yani. Ben de korkuyodum ama dikilirken hicbir sey hissetmedim gayet bitse de gitsek modundaydim hem de hem ic hem distan epey dikisim var. O sirada bebeginizi izlersiniz hic dikkat bile etmeyin dikime, insanin umrunda olmuyo zaten. Hisseden boyle cok nadir.
Supersmomm Öncelikle bebeğinizi kucağınıza almanıza sevindim fakat Moral vermekten ziyade korkutucu bi doğum hikayesi olmuş.. Canlı canlı diktiler, öldüm öldüm dirildim vs hikayenizin bu kısımları sizde kalsaydı keşke..
gizempoyrazim Supersmomm kesinlikle katiliyorum herkesin aci esigi farkli yada bunu bilmem istemez dogum yaklastikca hepimiz iyi seyler duymak istiyoruz tamam gerceklerde var tabiki bunlar reddedilemez ama bu hikayeler bizi cesaretlendirdigi gibi korkutabiliyorda keske yazilmasaymis