Ben de sizin gibi buradan doğum hikayeleri okuyarak hamileliğimi tamamladım. Eşim görevde olacağından dolayı normal doğumu beklemedim ve 15 kasım sabahı oğlumu sezeryan doğum ile kucağıma aldım. Sabah gidince damar yolum açıldı varis çorabım ameliyat önlüğümü giydim ve ameliyathaneye alındım. Ameliyathane çok soğuk olduğundan veya heyecanımdan dolayı bacaklarımın titrediğimiz hatırlıyorum. Eğilerek oturmam söylendi ve soğuk ilaçlı bir pamuk ile belim silindi ardından iğne yapıldı sonrasında bacaklarım karıncalanmaya başladı ve hızlıca yatırıldım. Sonrası bana aşırı hızlı gelen zaman heyecanım ve bebeğimin ağlama sesini duymam oldu. İnanılmaz duygusal bir an içimden sürekli oğlumun geleceği için dua ettim. Bir ara midem bulandı ama söylediğim zaman bir ilaç verdiler ve geçti. Acı eşiğim çok düşük olduğu halde benim için çok kolay geçti doğumum. Ameliyattan sonra odama götürüldüm ve bebeğim benden önce gelmişti bile. İlk gün kalkışım zordu ama doktorumun tavsiyesiyle eşimle sürekli koridorda yürüdüm. En zorlandığım konu sondanın çıkarılmasıydı hemşireler çok hızlı bir şekilde çekti ve yanma hissettim. Ertesi gün ayağa kalktım ağrı kesici almaya dahi gerek duymadım bir haftanın sonunda dikişlerim dahil eski halime döndüm. Annelikten bildiriyorum burası çok zor ama çok güzel herşey geçecek doğumu gözünüzde büyütmeyin ve bol bol uyuyun merak ettikleriniz varsa seve seve cevaplarım 💜