Gunes_ 22+0 kızlar az once muanem vardı 423 gram 25 cm dedı cok iri bir bebk degıl dedi ama nasıl siZce azmı
Merve_kucuk Gunes_ bebeğinizin cinsiyetide önemli boy ve kiloda bence ☺ zaten ortalama bu kiloda oluyor bebekler
Kivilcimsnm Gunes_ Benimde 400 küsurdu aynı şekilde doktorum çok iri bir bebek değil hatta minyon demişti 2840 doğdu canım sağlıklı olsunda kilosu çok problem değil çabuk toparlıyorlar
Marinedeniz Gunes_ bence normal canim iri olmasinda cok iyi birsey degil ki direk seker problemlerini beraberinde getiriyor
purplemoon Gunes_ gecen hafta detayli ultrasonda 22 haftalikken 445 gr cikti minyon dedi. Bence bu tabir cok hos cunku her bebegin genetik yapisi annesi babasi bir degil onemli olan gelisiminin saglikli olmasi 😊