Evaask Gamze023 benim gibi 😊 bende 27+5 im geceleri uyanmak, uyanınca geri uyuyamamak 😢😢 herhalde bebiş alıştıriyo şimdiden 😊
Kymet08 Gamze023 geceleri sık tuvalete uyanıyorum ve genelde sıcak basmış şekilde oluyor 😬 sonrasında böyle foruma takılıyorum 😂
YagmurTuncar Aynen yaw sıcak basark uyaniyrm wc ye gdiyrm sonra uykum kaçıyor forma baka baka uyuyorum 😂
nizamdereilknur Benimde 34 den sonra uyku diye bisi kalmadı ondan önce masallah fosur fosur uyuyordum bebişler uykusuzluğa hazırlıyor bence 😄😞