gulnaz0604 Rukiye2709 merhaba bende o hastaneye gitmeyi düşünüyorum dediğiniz doktor nasıl biri bende normal doğum istiyorum 🥰
Ebrucihan Ozlemmy65 yılbaşından önce sormuştum normal 750 sezeryan 1500 demislerdi ama şimdi değişmiş olabilir
Ozlemmy65 Ebrucihan mutlaka değişmiştir bende aynı hastaneye gidiyorum Ertuğrul beye yılbaşından sonra muane ücretleri de arttı
Ebrucihan Ozlemmy65 yinede diğer hastanelere gore uygun fiyatı yılbaşından önce 45 TL yılbaşından sonra 60 oldu
Esma111 Ben bir kez gittip meral hanıma. Memnun kaldım aslında güler yüzlü. Ama doğum için emin olamadı. Gerçi baya yenilendi odalarını da çok beğendim. Bekleyim bakalım burada doğum yapanları🤗
Esma111 Ebrucihan inşallah bi avazda kurtulursun 🤗 inşallah çook memnun kalırsın. Valla bekliyorum yazacağın herşey çok kıymetli benim için. Çünkü buralarda doktor hastane bulmak inanılmaz zor. Zaten yılbaşı sonrası da fiyatlar heryer de uçmuş durumda
Ebrucihan Ebrucihan evet tatlım artık bu posta cevap verebilirim dün 41+1 olarak spinal sezeryan ile yenihayat hastanesinde doğum yaptım emin ol çok iyi bir hastane çok ilgili alakalilar ebelerinden tutun hemsirelerine kadar gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz 😊
Ebrucihan Esma111 inşallah canım 😘 bende inan meral haminla tanışana kadar 3 doktor değiştirdim en içime sinen bu oldu açıkçası birde özel esencan hastanesinde Ahmet mahmutoglu var o çok iyiydi fakat muayene ücretleri olsun gerek doğum ücretleri çok aşırı pahalı
Esma111 Merhaba🥰 ayy ne güzel kavuşmuşsunuz yavrunuza allah bağışlasın maşallah🥰 çook sevindim doğumda herhangi bir aksilik yaşamamanıza içime su serptiniz inşallah benimki de güzel geçer. 😇