Nursubasi benim de öyleydi 4 yaşında bir oğlum var çok hastalandığı bir dönemde sürekli kucağıma aldım ve 18. Haftada hafif kanamam oldu dr a gittiğimde rahim ağzı açılmaya başlamış dedi serklaj oldum şuan 30. Haftadayım. Çok dikkatli ol, yorma kendini , ağır bir şey kaldırma, Rabbimin izniyle bir şey olmaz inşallah🤲🏻