Arkadaslar bugun kontrolum vardi Ozel Konya Akademi hastanesinde. Kadin dogum muayene ucreti 100 liradan 125 lira olmus. Normal dogumda 1700 liradan 2100 olmus. Sezeryan 2200 lira. Dogum paketi alinabiliyormus ilk gebelik icin. 3800 lira dogum paketide. Dogum ucreti, doguma kadar muayene, detayli ultrasin, dogumdan sonra bebegin 1 yillik kontrolu ve muayenesi, 1 diyetisyen 1 kardioloji randevusu iceriyor paket.
Siz hangi doktorda ve hastanede dogum yapmayi dusunuyorsunuz. Ucretleri nedir acaba?